Известие

Collapse
No announcement yet.

Незаключваща се капачка на резервоар на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Незаключваща се капачка на резервоар на 145

    Колеги, имам следния проблем. Капачката на резервоара не ми се заключва. Може би аз нещо не я заключвам както трябва, ама то няма много възможности. Доколкото знам след като се заключи би трябвало да се върти свободно, ама не! Та въпросите ми са:

    1. Някой който е имал подобен проблем как го е разрешил?
    2. Тя тая капачка поправя ли се или трябва нова да си взема?
    3. Свързано с горния въпрос: дайте идея това чудо разглобява ли се изобщо, защото ми се струва доста монолитно.

    Аз съм такъв човек че не обичам такива кусури да ми има колата, иначе не е болка за умиране тоя проблем.
    145 1.9 JTD '99

  • #2
    Нова в евро07 е 19лв....

    Иначе капачките са мн странни принципно...аз с моята докато науча как се отваря и затваря...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      втора злоупотреба от италианеца - 5лв с ключ
      fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
      ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p

      Comment


      • #4
        капачка!

        Ремонтира се и то много успешно! Маха се гумения уплътнител!Внимателно с плоска отвертка се разпъва вътрешната въртяща част и се освобождава от 3 пластмасови зъба! Внимателно събери всичко що е вътре за да може да разбереш какъв е дефекта и как действа механизма!После ще видиш, че ти се се счупил един ПМ щифт и ключа не може да го задейсва защото чопчето няма къде да влезе! Тънка метална пластина огъната много точно и измерена с шублер ще замести парчето счупен щифт!Всичко трябва да се движи гладко без запъванеИзползвай същата малка пружинка и не я опъвай! Гледай чопа да влезе където му е мястото! Обратно сглобяваш! Така аз ремонтирах вече две капачки! Успех!
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #5
          След описанието на колегата JORDI, запретнах ръкави и разглобих капачката. Ето и подробно описание със снимков материал как става при мен. Имайте предвид че моята кола е АР 145 JTD, може да други модели капачките да са други.


          1. С плоска отверка се маха гуменото уплътнение на капачката, нежно

          2. С Плоска отверка се маха задната част на капачката. Тя се държи за предната, чрез 4 контри на стените на предната част. На 6-тата снимка е показана една от тях.

          3. Изважда се щифта, които е показан на снимка 5. За да бъде изваден трябва леко да се изкриви пластмасовата издатина, която го държи на мястото му. Тя е доста здрава но все пак я огънете внимателно. Този щифт пречи на ваденето на патрона - следващата стъпка.

          4. Ключа се поставя във патрона и се завърта в положението в което се отключва капачката, т.е. не хоризонталното нормално положение, ами малко на една страна. След това ключа се дърпа и заедно с патрона излиза. Показано е на снимка 4.

          5. Изважда се пластмасовия щифт заедно с пружинката, който създава контрата, така че цялата капачка да се върти, а не само предната част, когато е отключена. Това е показано на снимка 3.

          Както се вижда на снимка 2 моя щифт е на счупен на две. Ще опитам да го оправя както е обяснил колегата JORDI. На снимка 1 се виждат всичките части на капачката:
          1. Предна част
          2. Задна част
          3. Контра щифт на патрона
          4. Патрон
          5. Контра щифт на капачката
          6. Пружинка на горния щифт

          Надявам се да бъде полезно за всички, защото аз си блъсках главата известно време, докато разглобя капачката.
          145 1.9 JTD '99

          Comment

          Working...
          X